Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Slučaj službenika Jukoma

Komentari (14) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 nedelja, 20 septembar 2009 23:27
Jasna Simonović
Pre nekoliko godina sam razgovarala sa gdjom Biljanom Vučo, ali mi je obećanu pomoć JUKOM sutradan telefonski odbio jer je trebalo da se ”suprotstavi” advokatima, advokatskim komorama i sudskim vlastima kojima sam se zamerila, što zato što me je lični advokat prevario, što zato što nisam mogla da naplatim dobijeni spor jer se radilo o stranoj firmi, što zato što nisam mogla da dokažem da sudije ne znaju da čitaju Zakon o lekovima jer su štitili strani kapital, što zato što nisam mogla da dokažem da postoji Zakon o radu SRJ...itd.

Zaista bi bilo lepo kada bi se renome i poverenje u Vrhovni sud Srbije moglo vratiti kroz "Slučaj službenika"...bilo kog...Verujte da i ja to želim isto koliko i vi...

Ali da bi se poverenje i poštovanje vratilo nije dovoljna samo lepa nova zgrada, niti mlada poletna ministartka pravde, niti jedno no-no Biljani Vučo...
Potrebno je mnogo više...
Revizija presuda, posebno onih koje su potpisali sudije čiji je "kredibilitet" pod znakom pitanja, je neophodna...
Jer svaki od velikih trgovinskih namernih ili slučajnih propusta mogao je da uništi mnoge živote...O državi da i ne govorimo! Jedna je već uništena uglavnom zahvaljujući pravnicima...

p.s. Vrlo ću rado izneti na bilo kom Pravnom fakultetu ili slično mpoja saznanja kroz predmete sa suda koje sam prošla...
Toliko je jednostavno da je mene sramota za advokate, pravnike, sudije, tužioce...
Pa da su oni radili ne bi "huligani" vodili kolo po ulicama već bi moćda negde bili ljudski zaposleni!
Preporuke:
0
0
2 ponedeljak, 21 septembar 2009 04:23
Simic Manojlo
Nasi vrli pravnici, zasluzili su makar 1 akrostih:
Jugoslavenska
Udruga
Kolekcionara
Opresivnih
Metoda
Preporuke:
0
0
3 ponedeljak, 21 septembar 2009 10:16
Jasna Simonović
Simic Manojlo, Jutros na B92 jedan gost (izvinjavam se nisam videla kako se gospodin zove, izjavi da posle odležane kazne izlaze ljudi kao "heroji", pa izgleda da ni "opresivne metode" nisu dovoljne...Tako da "vaš" akrostih ima šanse da prerasete u "Srpsko udruženje za odležane heroje"...HA!HA!
Umesto akrostiha, i ne samo zato što je danas Mala Gospojina, i ne samo zato što je 12.septembra održan Moleban Presvetoj Bogorodici na inicijativu Dveri, a ne neke druge organizacije, umesto akrostihova, evo predlažem da danas reči "Raduj se" ozare sva lica...

A predlažem i da naši pravnici, oni koji se nisu "profesionalno okaljali", a koji imaju petlju za "pravnu petlju", zatraže od Verice Barać predmet Farmest vs KPMG jer dok oni to iznesu na sajt još mnogo će se "skupe prazne slame", a da
se "gora ne protrese" i ne prikaže taj "šarmantni ali još uvek štetočinski miš"!

A ako se to pravnicima baš ne svidja, neka traže i moj Predlog za rešavanje farmaceustke industrije (dela zdravstva) koji je takodje tamo "zaveden"...
Nikada nisam bila zavidna, ali ću zaista pozavideti sama sebi ako neko počne da skuplja plodove predanog rada na dobrobit Srbije et al. i globalnog legal economic growth-a...?
Preporuke:
0
0
4 ponedeljak, 21 septembar 2009 10:40
brm
ako sam dobro shvatio, kad god je u pitanju BKVučo, mi odmah treba da režimo i lajemo čak i (neverovatnio ali istinito) kad je POTPUNO U PRAVU..
ovaj saziv Vrhovnog suda je dosta puta u poslednje vreme donosio potpuno besmislene odluke (npr. prihvatanje žalbe BK TV iz čijeg obrazloženja se vidi da pojma nemajju o ustrojstvu RRA i kojima obesmišljavaju samo postojanje nezaviosnog regulatornog tela)..možemo da kritikujemo sve ali ovo zlatno tele personalno i iodeološki nepromenjeno ko zna od kad - nikako..i ova presuda je SKANDALOZNA...čuj - zaštita lika i dela Tijanića - zamislite kako će taj presedan biti primenjivan na npr. predsednika države..zbogom demokratijo..
ali da BKVučo je protiv - pa moramo i mi..divan princip
Preporuke:
0
0
5 ponedeljak, 21 septembar 2009 13:08
ludi skretničar
Nije ovde poenta da li je BKV u pravu ili ne, već to što ista otvoreno izjavljuje da neće poštovati odluku najviše sudske instance u zemlji!

U SAD je već sama takva izjava krivično delo.
Preporuke:
0
0
6 ponedeljak, 21 septembar 2009 14:11
Mirko
Njegov amanet Srbima: "Nemojte se držati zakona, kao pijani plota!"

A kako je vlast i "nevladina vlast" (a bogami, vidi se, i po koji od komentatora) ispod njegovog šinjela izašla...
Preporuke:
0
0
7 ponedeljak, 21 septembar 2009 16:44
brm
@ Mirko
da li se Vrhovni sud držao zakona ko pijan plota?
i kog?
po kom zakonu ne sme da se citira (ej CITIRA!!!)u izmenjenom kontekstu?
zabranili komentarisanje, sočnije pominjanje javnih ličnosti suprotno baš evropskim konvencijama i presudama suda u Strazburu, ukinuli pravo novinara na zaštitu izvora podataka, iznošđenje dokaza i imenovanje lopova pre pravosnažnosti sudske odluke sad još i citiranje...i mi treba da navijamo za to zato što je BKV protiv.
Preporuke:
0
0
8 ponedeljak, 21 septembar 2009 18:46
Ala
Molim Ministarstvo zaljudska prava da nas zastiti od krsioca zakona poput Vuco i slicnih.
Za nepostovanje Zakona-kazne po Zakonu.
Preporuke:
0
0
9 ponedeljak, 21 septembar 2009 19:00
Rodoljub
Brm, inače Vas vrlo cenim, ali moram da Vas priuptam

Jeste li Vi kvalifikovan sudija (bivši, budući... proteran, seftelisan?), neki svršeni pravnik ili možda magistar/doktor pravnih nauka (kao Voja.Š.), ili bilo kako merodavni napsram ocenjivanja prethodnog rada Ustavnog Suda Republike Srbije?

Ako niste, a što sebi toliko dopuštate da se unesete?

Po toj istoj smelosti, eto:

- meni ponekada smeta kako voze vozači autobusa po Beogradu, pa ću da "opalim" po dispečerima i kadrovskim komisijama, da ih ja pitam koje sve to "vozače traktora i krompira" primaju u službu.

- svaki dan gledam kako policajci kod mene parkiraju po travnjacima i opijaju se po kafićima, pa ću, posledično, da nategnem Dačića za ušesa i da budem bolji "pandur" od njega!

Nemojte, molim Vas, Brm! Ovde se radi o "građanskoj neposlušnosti". A ona može da se tumači raznorazno a sankcioniše vrlo precizno, ako se hoće. To nam ova "Srbija 2" sa svojim režimom svaki dan lepo objašnjava.

Uostalom, i sam "čovek sa fen-fareom" je izjavio nedavno da ne može/sme da tumači presude tog suda, već ga, otprilike, zanima da vidi koliko i kako će optužena da provede u zatvoru, ako se bude opirala.

Bez ljutnje, Brm.
Preporuke:
0
0
10 ponedeljak, 21 septembar 2009 20:46
Simic Manojlo
Postovana gospodjo Simonovic,
priznajem da je nezgrapna rijec "opresivnih".Ali, to je samo zato, sto je slovo "O", bila jedina ponudjena opcija. Rijec "revolucionarnih", sa svim negativnim konotacijama, svakako da bi bila tacnija, adekvatnija pojavi, i mnogo bliza istini.
Ali, tamo nedostaje to "R".
Postovanje zakona( trenutno na snazi ),odluke sudova (u trenutnom sazivu),a narocito presuda
Vrhovnog Suda, kamen su temeljac, i fulkrum svake
pravne drzave. Ako nesto treba da se mijenja(naravno da uvijek treba teziti ka boljem), onda
svaka promjena, mora da se provede kroz demokratsku proceduru, uz strogo postivanje svakog
slova zakona(trenutno na snazi).
Ako tako nije, onda mi ne idemo u pravcu izgradnje
pravne drzave, nego u obrnutom, ka "revolucionarnoj
anarhiji". I veoma je simptomaticno, da predsjednica neke organizacije koja bi, barem po imenu, trebala da se bavi zastitom zakonitosti,
otvoreno poziva na anarhiju. Podsjeca nas na druga
Tita iz 1928.:"ne priznajem sud drzave, priznajem
sud svoje partije". Da je to izjavio na nekom
americkom sudu, dobio bi 99 god..U bukagijama.
Postovanje zakona, od Ustava, do saobracajnih propisa, mjera je cvilizovanosti jednog drustva.
Citao sam, poodavno,kako je kod nas neki Yuppie
(Y(oung)U(rban)P(rofessional)-eto opet neki akrostih) u svom djipu, projurio kroz crveno svjetlo, i na smrt pregazio neku 18-ogodisnju
djevojku. Kakav primitivizam.
Ovaj YUPPIE, i onaj JUKOM, boluju od istog simptoma
siledzijstva.
Kao ilustraciju postivanja zakonitosti, pozvacu za
svjedoka britanskog Lorda(cl. gornjeg Doma),Conrad-a Black-a. On pise o jednom drugom Lordu, koji je
za vrijeme Hitlerovog bombardovanja Londona,primio
hitan poziv za sjednicu britanskog Parlamenta.
I odmah je, sa svojim privatnim soferom, krenuo.
Na putu od svoje kuce, do britanskog Parlamenta,
imao je da prodje kroz 11 semafora. Sofer je,
znajuci rigidnu, puritansku , narav Lordovu,stajao
na svako crveno svjetlo. Sipaju bombe okolo.
Preporuke:
0
0
11 ponedeljak, 21 septembar 2009 21:08
Steva Nadrljanski
Poštovani brm, ne znam da li ste videli tu knjigu. Ja jesam, i mislim da je u pitanju obična paškvila dostojna današnjih "E-novina" (osim što nedostaju salve lukovićevske psovačine). Iako za lik i delo oštećenog nemam naročite simpatije - štaviše, njegov javni servis Demokratske stranke u poslednje vreme zgadio mi se više nego Miloševićev - treba pravde radi reći da je imao razloga da se sudi sa ovim plaćenim uterivačima evroatlantskih dugova.
Mene samo zanima hoće li sud reagovati ako ovi zaista odbiju da plate. Sve mi se čini da neće.
Preporuke:
0
0
12 ponedeljak, 21 septembar 2009 21:10
Simic Manojlo
Sipale su, dakle, bombe posvuda.
Siroti Lord. Sav se preznojio od muke, ali se nije usudio da svom soferu naredi, da pogazi propis.
I, stigli su neosteceni u Parlament.
A kako to vec njegovo velicanstvo "slucaj" zna da
uredi, druga neka 2 auta, koja su projurila kroz crveno svjetlo, bila su pogodjena( iz cega, naravno, ne treba izvlaciti nikakve ishitrene zakljucke).
I na kraju, draga gospodjo Simonovic, ja za Vas
imam jedno pitanje teoretske prirode: da se, cisto
hipoteticki, predsjednica JUKOM-a zatekla u pomenutoj situaciji, u kojem bi autu bila- jednom
od ona 2 pogodjena, ili u Lordovom?
Odgovor ne zelim da sugerisem.
I, na samom kraju. Kazete da ste slusali B-92.
I ja sam , godinama gledao B-92. Jedva sam se, prije nekoliko mjeseci, odvikao od toga.
Mladi a ozbiljni, lijepi, simpaticni i zavodljivi.
Ali, imaju jedan nedostatak: nemaju dodirnih
tacaka sa istinom.
I, bez namjere da ikoga uvrijedim, obracaju se
intelektualno neotpornom dijelu stanovnistva.
Saljem Vam iskrene pozdrave, Manojlo.
Preporuke:
0
0
13 utorak, 22 septembar 2009 09:07
Jasna Simonović - I deo
Simic Manojlo,
1. Mnogo hvala na iscrpnom odgovoru...Poštujem vreme i informacije koje ste mi dali...
2 Poenta mog komentara nije YUKOM...Sve što mogu misliti na osnovu svog iskustva, napisala sam u prvom pasusu komentara...Mislim da nisu bili dostojni slova J ( (jugoslovenski) u svom nazivu...
3. Ne komentarišem niti odluku suda , niti odluku “optužene” da neće poštovati odluku Vrhovnog suda...To je njeno pravo...A to što drug Tito nije poštovao sud države već sud partije, pa to je odavno trebalo da bude alarm “demokratskim” ljudima da ne nastave “istim putem”...
4. Komentarisala sam samo poziv g autora da se a priori mora poštovati odluka suda, jer se sa tim ne slažem. Iz ličnog iskustva, preko Zahteva za zaštitu zakonitosti, Udruženja sudija, Saveznih i Republičkih tužioca, uverila sam se da Vrhovni Sud ne poštuje sebe jer npr. ne ume sebe da nadje u najelementarnijim greškama nižih “sudova”, u osnovnim promašajima sudija, advokata, tužioca...Da ne ume sebe da pronadje u ljudima koje su loše odluke “poslale na onaj svet, u bolest, u nerad, u trošak, u nemaštinu”, a to znači da odluke takvog suda nisu za poštovanje...Ali ljudi koji rade na sudu jesu za “ljudsko poštovanje”...Pa iz poštovanja prema ljudima koji su ogrezli u nepoznavanju svoje profesije, želim im da što pre prestanu sa gresima i da se okrenu poslu koji znaju... (dokazi za ove tvrdnje nalaze se u nekoliko predmeta kroz koje sam prošla, od kojih su 2 kod Verice Barać, i žao mi je što Savez za borbu protiv korupcije nije počeo od “korupcije u pravosudju”, jer je to ključna stvar)...
- nastavak
Preporuke:
0
0
14 utorak, 22 septembar 2009 09:13
Jasna Simonović - II deo
SIMIĆ MANOJLO,
5. Slažem se sa da je pravosudje “kamen temeljac” pravne države, ali pravosudje koje ne brani kamen temaljac nečije kuće nije pravo...Nema običnog čoveka koji nije izrekao da ”nemamo pravnu državu”, zašto? ...(Broj zatvorenika nije merilo pravne države, već po meni je obrnuto! Jedan top biznis kriminalac može da zameni 1000 uličnih, uslovno rečeno)...Poštovanje zakona jeste mera civilizovanosti društva, pa zašto uskratiti Vrhovnom sudu i tužilaštvu da budu civilizovani?
6. Mnogo hvala na priči o Lordu...Kao da mi je neki “duhovni” rodjeni brat! Ne znam šta bi Biljana Vučo uradila u toj situaciji, kroz crveno ili zeleno, pitajte...Što se mene tiče, služila me je sreća sa čuvenim beogradskim širokim zelenim talasom semafora kada me je moj prijatelj Faton vozio i dovezao u Sava centar u KPMG Jugoslavija te 1998. godine da predam i dobijem potpis prijema od dir Srdjana Petrovića za dokumente Saveznog ministarstva za zdravlje i MUP.a, a tek par minuta pre nego su mi zalupili vrata ...Dalje, “sipale su bombe” po Srbiji dok sam branila Zakon o prometu lekova i imetak svoje otadžbine”, ali o tome ne želim da zamaram ....Jer! Danas je divan sunčan dan i ne padaju bombe...
7. Nikada ne slušam program zato što je na B92, RTS, Pink, itd. već slučajno ili namerno čujem ako me nešto interesuje...I mislim da grešite! Lepo je što su “mladi ljudi ozbiljni, lepi, simpatični i zavodljivi”....Samo kada bismi i mi stariji bili.....Eto, kada bi moj slučaj otišao na Američki sud koji sam već ranije obavestila, ja bih tamo pokazala “ozbiljnost i verovatno simpatičnost”...A “lepi i zavodljivi” neka onda budu svi koji od toga legalne koristi budu imali...Koje god da su nacije, veroispovesti, rase, pola, profesije....Manojlo, bilo mi je zadovoljstvo da sa vama razmenim svoje misli...
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner